lördag 16 juni 2012

Du ska få min gamla cykel när jag...

Mormors gamla cykel
Kanske hon sjunger för mej där uppe i sin himmel idag när jag använt mommens cykel som fotomodell. Visst är den ljuvligt rostig?! Med mjölkhämtaren bak och barnsadel på styret.

Nu finns det charmiga sadelskydd i Gjuterian.
Turkos

Svart

Beige

Rosa

Röd
Var med i utlottningen av ett cykelskydd.
Om du vill vara med och tävla gäller dessa alternativ
  1.  Gilla Gjuterian på facebook, om du har facebook
  2. Om du har en blogg, länka med någon av bilderna i detta inlägg till Gjuterian
  3. Om du inte har Facebook eller en blogg, skriv då ditt namn i kommentarsfältet

Vinnaren dras den 13 juli då jag bloggat i 1 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen